Bleker tänderna/trött.
Då var det redan söndag.
Efter min jobbnatt så kunde jag inte sova såklart. Jag låg bara i soffan o stirra på tvn. Tog en dusch. Fixa mej, åt.. Sen for jag till stan o jobbade vid 16.30. Hade 2 tandblekningskunder och lyxade till det och gjorde blekning på mig själv.. 

Så hem sent och fika vitt fika! Och sen somnade jag ändå ganska snabbt.

Idag vaknade jag efter kl 13.00
 Skulle lätt kunna sova längre. Ha inte vaknat till ännu.. 

På måndag kväll har jag endast ätit vit mat, utan socker, inge koffein heller. Dagarna går fort men det är lite jobbigt när man inte hade föberett vad man ska äta efteråt. 
Jag har fått i mej några smoothisar på banan o mjölk.  Äggvita både stekt och äggröra. Stuvade makaroner, yoghurt, potatis med stekt gullök.

Nu har jag handlat vitt bröd som jag kan äta. Samt kroppkakor där jag får pillra ut de goda. Måste bryta av med pastan känner jag. 

Förhoppningsvis blir jag piggare och gladare när veckan börjar igen o jag kan äta o jobba normalt.  Ska hämta ut mina stavar i veckan samt fixa glykol en som jag tjatat om..  Fick mig iallafall en promenad ner på affären idag och det är positivt. 



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress